Return to site

Bryllupsfotografer skaber minder

Hvad er et bryllup værd, hvis i glemmer det igen?

Simple Strategier Om, Hvordan Du Får Flotte Billeder

Dårlig fotografering kan negativt påvirke dig omdømme. Denne artikel vil vise dig nogle gode tips til at hjælpe dig med at udvikle din egen stil for at fotografere en bred vifte af emner.

https://bryllupsfotograf.myportfolio.com

 

Snap dine skud, som hurtigt og instinktivt. Hvis du forsinke dit skød, i det øjeblik vil passere, og du vil have forpasset muligheden for at få det perfekte billede.

Holde indstillingerne for dit kamera simpelt. Tager tid til at fuldt ud at forstå en del af dit kamera kontrol, som den lukkertid eller blænde, før du går videre til den næste.

https://plus.google.com/u/0/+BryllupsfotografVoresStoreDag

Dine arme skal være i nærheden af din krop, når du holder kameraet, og dine hænder skal være på både bunden og siderne for at holde kameraet stille. Dette holder kameraet stille dine hænder og reducerer antallet af sløret billeder, du tager. Sætte dine hænder, under den linse og kamera, i stedet for på toppen, vil også forhindre, at du ved et uheld falder dit kamera.

http://www.bricksite.com/bryllupsfotograf

Mange fotografer ignorere forgrunden i deres skud, med fokus på den baggrund, men forgrunden er, hvad den seer vil se.

Sløre din baggrund, når du optager billeder af levende forsøgspersoner. Du kan gøre dette ved at have din baggrund, der er længere væk fra motivet.

https://www.behance.net/forkynderkeld

 

Sørg for at holde informative noter, når du tager.Hvis du har hundredvis af billeder, kan det være svært at huske, hvorfor eller hvor du tog dem.Brug en notesblok til at registrere antallet af billeder, som du tager dem og bemærk venligst, at hvert billede nummer ved siden af beskrivelsen.

Centrering er generelt forventet, og derfor ikke så interessant i et foto. Prøv at off-center motivet til den ene side at være mere interessant.

Du bliver nødt til at spille med ISO, ISO og blænde. De tre egenskaber vil påvirke den foto ' s eksponering. Du ønsker ikke at undgå enten at overeksponere eller overeksponerede fotos, medmindre du sigter til.

Hvid er en forfærdelig farve for at vælge et sæt tøj, når få dit billede taget. Hvidt tøj, som du altid vil få "vasket ud" i disse billeder.

Holde øje ud for nogen former for mønstre, hvad enten de er naturlige eller kunstige, når du optager et motiv. Mønstre hjælp til at trække øjet til et foto og gøre det mere interessant fag for fotografering. Du kan bruge dem til din fordel ved at skabe forskellige vinkler og baggrunde til dit emne.

 

Et stativ er et must at eje, hvis du kan tage bedre billeder. Selv de mindste bevægelser, er mærkbar, hvis du snapper et skud under et aktivt øjeblik eller ved lave hastigheder. Et stativ vil hjælpe dig med at holde dine billeder. En stabil stativ, vil ændre dine rammer og giver dit arbejde et professionelt touch.

 

Brug forskellige hastigheder for mere kreativitet. Samtidig med en hurtig lukkertid er normen, en langsommere hastighed og tilbyder en bred vifte af forskellige effekter. Vidste du se den cykel? Dette vil gøre cyklist i klart fokus, men baggrunden er sløret, der viser hastighed og bevægelse.

 

Dit kamera kan tjene som en fantastisk måde at få smukke billeder, hvis de anvendes korrekt.

Vide, hvornår det er hensigtsmæssigt at bruge dit kamera, flash og når det ikke gør. Må ikke bare slå blitzen til automatisk og glemme alt om det.For meget eller for lidt lys faktisk kan ødelægge dit billede.

En af de vigtigste tips til at tage bedre billeder, er at skyde flere billeder af samme emne, så du kan gå igennem dem og vælge de bedste af dem på et senere tidspunkt. Digital fotografering gør det muligt for dig at gøre dette uden at spilde værdifulde film, og giver dig mulighed for at undgå mangler lige det magiske øjeblik, du håbede at bevare.

 

http://www.behance.net/slamsugeren

http://www.behance.net/forkynderkeld

http://www.behance.net/Horsensfotografi

http://www.behance.net/terpfotografi

http://www.behance.net/bryllupDK

http://www.behance.net/fotohansen

http://www.behance.net/bryllupsfotograferne

http://www.behance.net/rabarberhansen

http://www.behance.net/finnforsvind

http://www.behance.net/lisagildenpfennig

http://www.behance.net/fedeskovl

http://www.behance.net/hansengel

http://www.behance.net/samtaleterapi

http://www.behance.net/poulnyrup

http://www.behance.net/bryllupsfotografiet

http://www.behance.net/reklamefotografen

http://www.behance.net/skodfotografer

http://www.behance.net/danskbryllupsfoto

http://www.behance.net/aarhusfotografen

http://www.behance.net/petersack

Du kan få nogle interessante effekter ved at rode med lukkertiden. Dette er især nyttigt, når man fotograferer i hurtige action-miljøer. Du kan også bruge en langsommere lukkertid og motion blur indstillinger. Vandfald og vandløb ser fænomenal, når denne metode anvendes.

 

Vælg ikke et kamera, der bruger lithium batterierne, hvis du planlægger at rejse med det. Men, hvis du har batterierne sikret inden for en sag eller kameraet, og kameraet bæres på flyet.

Når du lige er startet fotografering, det er vigtigt, at du har en dyb forståelse af hvidbalance eller ellers kendt som den farve af lys i dine billeder. Enhver form for belysning, der skaber en vis form for farve, og hvis du vil have dine billeder til at se til højre, er du nødt til at være sikker på at bruge den rigtige belysning.

Lav lys billeder er nogle af øget slørethed det forårsager.Du kan endda overveje at hvile dine hænder på noget stabilt, når du tager billedet.

 

Dette betyder, at du ønsker at fokusere på noget, der indebærer eksponering, som lukkertid, film hastighed, og blænde. Lær, hvad du kan om udsættelse for at forbedre din generelle fotografering.

Børn vil elske at være involveret med dem. Få et billigt kamera, digital eller film, er en fantastisk måde at vise dem til en meget glædeligt og spændende nye hobby.

 

Lær at bruge fokus-lock-funktionen på dit kamera. Kameraer automatisk fokusering i midten af hver frame, så hvis du forsøger at fotografere noget i baggrunden, er du nødt til manuelt at omlægge dit kamera. Tryk på udløseren hele vejen for at tage billedet.

 

For at få mest ud af et skud, tage det første billede, og derefter fortsætte med snapper, som du bevæger dig tættere på de foto ' s primære objekt, og derefter gå tættere på motivet, og fortsætte med at tage kontinuerlige billeder, indtil motivet fylder hele rammen for billedet. Seeren har mere interesse i smukke billeder.

Tjek kameraets indstillinger for at sikre at de er korrekte, før du påtænker at tage. For eksempel, når du tager et billede af noget der bevæger sig, vil du nødt til at bruge en bestemt indstilling for at.Ved hjælp af de korrekte indstillinger kan hjælpe dine billeder ser fantastiske ud.

 

Med tid og kræfter, kan du overvinde en manglende fotografering erfaring til at producere mindeværdige billeder. Det tager bare nogle studere og bede om feedback på dit arbejde, så du kan lære, hvad du skal gøre for at få det bedre. Gør dig selv en tjeneste, og prøv at bruge disse tips til at hjælpe med at bedre din fotografering.

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly